RU server, novinky, rady ...

1 ... 3456789 ... 32

Re: RU server, novinky, rady ...

Akym76
Administrátor
Mám noční, ale dal jsem tam žádost o přátelství.

Tak když budete .........

Jinak jsem nadšený, čekačka skoro žádná. Je mi líto EU serveru. Ale chci hrát.

jak jste si poradili s ruštinou ?????

Re: RU server, novinky, rady ...

Grad
 Takže dojmy z nového PTS.
Všechny vehikly zase vyklikat/"vyexpit" a vyzbrojit / nastrojit od znova. (zabralo mi to dost času)
Některé retrofity v2 zatím nejsou k nalezení, protože se skrývají na vyšších tierech, než jsou současné tier 1-5.

Lidí opět málo. (kvůli zámrzům)

Zámrz při načítání PVE na tieru 1 - taková ta seznamovací akce, kdy se jen popojíždí z místa na místo.
Na tieru 5 bylo v PVP pár lidí, vzal jsem T-64A´76 - ukázalo to zprávu, že je nějaká chyba a nelze ji vzít.
Vzal jsem tedy tier 5 T-72A ... a zámrz při načítání do PVP ... byl slyšet déšť, ptáci ale obrazovka zamrzlá ... čekal jsem asi 10 minut, větráky taky ztichly, pak ctrl+alt+del.

 Pak už mi bouchly saze a vypnul jsem to.

Takhle ne, soudruzi.
Je to v horším stavu, než to PTSko bylo v prosinci.
Jak můžete chtít aby to někdo testoval, když to vypustíte s takovou závažnou chybou, že to stále zamrzá ... ?
Kdo to má jako testovat ?
Pozítří březen ... podle toho v jakém to je stavu už nevěřím ani na duben, možná květen nebo i červen.

Блять !

Dal jsem tomu pak ještě šanci ale jelikož tam bylo kvůli zámrzům málo lidí, tak už jen PVE.
Vzal jsem T-72A a všímal jsem si, jak mě zepředu 3x z 5 ran prošvihlo VFMko.
Víc se v PVE dělat nedá, boti nepostojí, nekempí, "honí se plán".

 Škoda, čekal jsem, že po etapě prosinec-leden, pak po errorech a zámrzech další verze a na EU PTS se na to podívají trochu z gruntu a budou řešit nejprve hlavně pády a freezy
... ne že to vypustí na "test spotingu" lidem ... s freezama jak prase.
 Žádný chrash handler, dlouhý loading - větráky ztichly a tak už to zůstalo ...

 Teď jsem zjistil, že screenshoty se mi dnes uložily do složky s názvem Ohio (!??) WTF ?

[userbar]/custom/ub/30b83fc158739559888b83ae5a5cb06c/ec133b7633b4a472bec84570a89deb4c/bar.jpg[/userbar]

Re: RU server, novinky, rady ...

peterramis
Konečne to správne forum,som rád,že som tu a s vami priatelia,Grad dal som žiadosť o priateľstvo aspoň 10krát,bohužiľ si bol asi zaneprázdneny...

Re: RU server, novinky, rady ...

Akym76
Administrátor
Kdo chce hrát, cestu sem si najde.

Když tak si mě hoď do přátel, ráno ti to potvrdím.

Re: RU server, novinky, rady ...

PanJelen
Samozřejmě i mě to párkrát zamrzlo což člověka skvěle navnadí, ale jelikož jsem muž víry zkoušel jsem to dále a v páté bitvě problémy ustali.
Když už jsem konečně mohl hrát vytáhl jsem T-80 a samozřejmě moje oblíbené škorpiony nehrálo se mi to vůbec špatně ( je to stále o 67,8 procent lepší než wot )
Postrádám sice pochopení pro balanc, stále bych ho mít nemusel ale zatím to tak strašné není. Na detaily jsem neměl čas když jsem hodinu restartoval hru a 20 min hrál..

Re: RU server, novinky, rady ...

Grad
Administrátor
 Urrrra urrrra urrrra !

Nasranou dušičku jsem si šel pak samozřejmě léčit na normal RU.
A teď o půlnoci jsem si vzpomněl, že ještě stále jede akce ke Dni obránců vlasti.

 A tradá, z rulety na mě vyskočil dárek v podobě premiáčku LAV-150 90 Merc a potom dole z bedny ještě premiový Object 430 ICE.
(objecta už jsem měl vyhraného ze soutěže na podzim, tak mi to místo něho nasypalo goldy  )

a jsou tam, MERC i goldy za druhého Objecta !

 Dobrá soudruzi, trochu jste si to nakonec u mě vyžehlili.
[userbar]/custom/ub/30b83fc158739559888b83ae5a5cb06c/ec133b7633b4a472bec84570a89deb4c/bar.jpg[/userbar]

Re: RU server, novinky, rady ...

Grad
 Tak dnes to sice nezamrzlo ani jednou ale lidi už se nevrátili ...
Takže samý PVE.
 Zvýšení zásobníku z 12 na 20 u BMD/BMP už trochu jde, žádná sláva to ale není.
Subjektivně je horší přesnost a pomalejší je i kadence těch 30 mm šiškometů.
 Není nic moc o čem psát, občas mi zmizí vehikl v mém dohledu pokud se zastaví, přestože ho mám v kruhu. Dokud nevystřelí nebo se nepohne, tak "mi zmizel" do doby, než přijedu o dost blíže.
 Jinak nuda ... PVE ...
[userbar]/custom/ub/30b83fc158739559888b83ae5a5cb06c/ec133b7633b4a472bec84570a89deb4c/bar.jpg[/userbar]

Re: RU server, novinky, rady ...

RoboZilina
Dostal si aspoň raz skirmiš? Ja nie a aj keď sme boli dvadsiati na T5, tak sme čakali. Najmenej sme mali 10v10, ak sa dobre pamätám.
To by bola myslím dobrá správa.

Re: RU server, novinky, rady ...

RoboZilina
Odpověď na tento příspěvek od Grad
Už som ich otvoril 6-7 a furt len nejaké bústi kua...

Re: RU server, novinky, rady ...

Grad
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od RoboZilina
 Vypadá to, doufám, že skirmish zrušili nebo to bude speciální fíčr jen pro NA/EU servery.
[userbar]/custom/ub/30b83fc158739559888b83ae5a5cb06c/ec133b7633b4a472bec84570a89deb4c/bar.jpg[/userbar]

Re: RU server, novinky, rady ...

Grad
Administrátor
Peterramis psal, že měl v bedně Zhalo-S.
Dnes chci Merkavu.
[userbar]/custom/ub/30b83fc158739559888b83ae5a5cb06c/ec133b7633b4a472bec84570a89deb4c/bar.jpg[/userbar]

Re: RU server, novinky, rady ...

RoboZilina
Odpověď na tento příspěvek od Grad
10 na 10 ma baví zatiaľ najviac. Aj tak trávime príliš veľa času v garáži a málo v hre.

Ja som si nejaké tie bedničky aj kúpil...

Re: RU server, novinky, rady ...

Grad
Administrátor
  Mě na PTSku nebaví nic co nemá 29 potenciálních příjemců střelby.
Na normal RU jsem zjistil, že se mi tam nashromáždilo asi 20 dní premium time, po 1, po 3 dnech.
 Dnes ve 21 h. nástup před rozvinutou zástavou.
Potřebuju toho Huntera i tady.
[userbar]/custom/ub/30b83fc158739559888b83ae5a5cb06c/ec133b7633b4a472bec84570a89deb4c/bar.jpg[/userbar]

Re: RU server, novinky, rady ...

Akym76
Administrátor
Existuje něco jako na EU severu denní bonus ????

Re: RU server, novinky, rady ...

RoboZilina
Myslíš za prihlásenie? Alebo za prvé víťazstvo?

Za prihlásenie NIE a za prvé víťazstvo áno. Málokedy majú ale tie vysoké násobky.

Re: RU server, novinky, rady ...

Akym76
Administrátor
Hlavně že to jede.

Hraju od rána a super, jen mě matou ty akce.

Re: RU server, novinky, rady ...

RoboZilina
Ticho závidím, ja tu makám ako ďas... večer sa asi zastavím, trochu si zastrieľať.

Re: RU server, novinky, rady ...

Akym76
Administrátor
To je výhoda/ nevýhodá práce na směny.

A proto jsem utekl jsem. EU je v tuto dobu nehratelné.

Re: RU server, novinky, rady ...

Akym76
Administrátor
Po zhruba 3 dnech hraní na RU serveru.

Hra mě opět začala bavit. Čekání na bitvu zhruba hned, do max 1 minuty. Musím si na to zvyknout.

Zatím mám jen 4 tier. Hraju všechny větve najednou. Zatím.

Tier 1 až 2 je opravdu kinder tier. Na nikoho se nemůžeš spolehnout. Tanky do sebe naráží a team killer je běžnou záležitostí. Dá se hodně nastřílet.

Tier 2 až 4. Opět žádná taktika, kooperace. Hodně se jezdí s IS-7. Zřejmě proto, že je ta krabice skoro neprostřelitelná a je to premiák.. Je to dost otravné. Hodně se kempí. Není problém, že zůstanou i tři MBT na bázi. Dálší otravnou věcí je Zhalo. Opět premiák a měl jsem jich i 12 najednou v bitvě.

Moc rush se nehraje. Člověk musí počkat, kam se rozhodne tým jet. Podporu však stejně nečekejte. V četě je to větší zábava.

Trochu problém mi dělá ruština. Schopnosti velitelů a posádky jsem si musel opsat z EU. Retrofity si pamatuji podle obrázků.

Podstatné je, že hra běží, jsou hráči. Bitva za bitvou. Ping i FPS bez problémů.
Spousta akcí.

Líbí se mi ty hlášky posádek. Navíc mě nerozčiluje minichat ve hře. Většinou to nepřeložím

PS: snad se toho dočkáme i na EU serveru.

Re: RU server, novinky, rady ...

RoboZilina
To keď Sabrina nástojčivo vykríkne "DAVAJ RAKETU" tak mám chuť jej dať pusu
1 ... 3456789 ... 32